Mūsų darbas prasidėjo nuo kruopštaus sklypų paieškos proceso, pagal PRO BRO suformuluotus kriterijus. Ieškojome strategiškai tinkamiausių sklypų, kurie turėjo būti: šalia intensyviausio eismo gatvių, gerai matomi, tinkamo dydžio bei su patogiais įvažiavimais ir išvažiavimais (pageidautina iš skirtingų gatvių). Paieškos metu paaiškėjo, kad daugelis tinkamų sklypų nebuvo viešai parduodami. Kai kuriuos iš sklypų teko įsigyti didesnius nei buvo poreikis, todėl papildomai sprendėme likusių sklypo dalių vystymo arba pardavimo klausimus. Atrinkdami sklypus turėjome atsižvelgti ir į užsienio rinkos specifiką bei teisinės bazės skirtumus. Paieškos metu įvertinome 130 sklypų Lietuvoje ir Latvijoje.
Įsigiję tinkamiausius sklypus, ėmėmės projektavimo darbų. Atrinkome architektus, kurie ne tik sukūrė individualius plovyklų projektus, bet ir prisidėjo prie bendros plovyklų koncepcijos išdirbimo bei standartizavimo. Šis darbas tapo svarbia tolimesnės PRO BRO tinklo plėtros dalimi. Kiekvienas projektas buvo pritaikytas prie konkretaus sklypo: atsižvelgėme į sklypo formą, įvažiavimų vietas bei aplinkines teritorijas.
Siekdami užtikrinti sėkmingą plovyklų tinklo plėtrą, įsteigėme investicinį fondą, kuris padėjo pritraukti investuotojų ir efektyviau įgyvendinti projektus.
Taip pat subūrėme profesionalias projektų valdymo komandas, kurios rūpinosi statybų priežiūra tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje. Užsakovui nereikėjo formuoti savo projektų valdymo komandos – viskuo pasirūpinome mes.
Nuoseklaus bendradarbiavimo dėka, PRO BRO per kelerius metus galėjo atidaryti net 9 naujas tunelines automobilių plovyklas.